1. Míč je ve hře, jestliže pálkař B1 po čtvrtém špatném nadhozu odejde na lavičku družstva
místo toho, aby postupoval na první metu.
2. Nadhazovač se musí oběma nohama dotýkat nadhazovací mety, když přijímá signály od chytače.
3. Jestliže FLEX nastoupí do útoku na místě DP, nejedná se v jeho případě o střídání (pro FLEX), ale změna musí být nahlášena rozhodčímu.
4. Nadhazovač se musí alespoň jednou nohou dotýkat nadhazovací mety v době, kdy přijímá signály od chytače.
5. Chytač musí zůstat uvnitř svého území pouze do doby, než nadhazovač při nadhozu vypustí míč z ruky.
6. Družstvo v obraně nemůže uplatnit jakoukoliv hru na výzvu poté, co bylo pálkaři nadhozeno (správně či nesprávně).
7. Hráči smí mít při hře sádrové obvazy nebo dlahy jsou-li dostatečně kryty měkkým materiálem.
8. Pálkař má dva dobré a dva špatné nadhozy. Pálkař bude automaticky aut v situaci:
A) 2 auty, běžec na 1. metě, pálkař švihne a mine míč, chytač míč nechytí.B) 2 auty, běžci na 1. a 2. metě, pálkař švihne a mine míč, chytač míč nechytí.C) 1 aut, běžec na 1. metě, pálkař švihne a mine míč, chytač míč chytí.D) 1 aut, běžec na 2. metě, chytač nechytí 3. dobrý nadhoz.
9. Rozhodčí nevyhlásí pálkaře aut, pokud:
10. Mezi druhy „Hry na výzvu“ nepatří: