1. Pálkař má stav nadhozů 2 špatné a 2 dobré. Následující správný nadhoz pálkař narazí (bunt)
tak, že se naražený míč odrazí od pálky a zasáhne pálkaře stojícího ve svém území. Rozhodčí
vyhlásí mrtvý míč a pálkař jde znovu pálit, protože byl zasažen míčem ve svém území.
2. Prázdné mety, pálkař B1 má stav nadhozů 2 špatné a 2 dobré. Následující nadhoz nadhazovač
F1 nadhodí tak, že se míč odrazí od země před domácí metou a pálkař B1 tečuje pálkou míč
přímo do rukavice polaře F2. Rozhodčí signalizuje tečovaný odpal (foul tip) a vyhlásí pálkaře
aut.
3. Běžec, který předběhne předcházejícího běžce, je vyhlášen aut a míč je mrtvý.
4. Míč je ve hře, pokud pálkař nenastoupí na pálku do 10 vteřin po výzvě rozhodčího "Hra".
5. Pálkařovy ruce se považují za součást těla, nikoliv pálky.
6. Pálkař se snaží vyhnout se zasažení nadhozem, ale neúmyslně se pohne do nadhozu, jemuž se snaží vyhnout, a míč mu škrtne o dres. Rozhodčí vyhlásí mrtvý míč a přizná pálkaři první metu.
7. Přípustné je protestovat proti rozhodnutí, zda se běžec při běhu dotkl nebo nedotkl mety.
8. Pálkař má dva dobré a dva špatné nadhozy. Pálkař bude automaticky aut v situaci:
A) 1 aut, běžec na 1. metě, pálkař švihne a mine míč, chytač míč chytí.B) 2 auty, běžci na 1. a 2. metě, pálkař švihne a mine míč, chytač míč nechytí.C) 2 auty, běžec na 1. metě, pálkař švihne a mine míč, chytač míč nechytí.D) 1 aut, běžec na 2. metě, chytač nechytí 3. dobrý nadhoz.
9. Mezi druhy „Hry na výzvu“ nepatří:
10. Rozhodčí nevyhlásí pálkaře aut, pokud: