1. Nadhazovač musí nadhodit do 20 vteřin od chvíle, kdy dostane míč.
2. Nucený aut lze zahrát pouze dotykem mety, na kterou je běžec nucen postupovat.
3. Družstvo v obraně nemůže uplatnit jakoukoliv hru na výzvu poté, co bylo pálkaři nadhozeno (správně či nesprávně).
4. Pálkař dostane čtyři špatné nadhozy a postupuje na první metu. Na půli cesty mu upadne pálkařská rukavička, takže se zastaví, otočí, udělá dva kroky směrem k domácí metě a zvedne rukavičku. Potom pokračuje na první metu. Rozhodčí ho nevyhlásí aut a nechá ho dosáhnout první mety.
5. Poradou v obraně se rozumí porada, pokud hrající kouč hovoří s kterýmkoliv hráčem v obraně.
6. Úmyslná meta zdarma nastane, jestliže družstvo v obraně chce posunout pálkaře na první metu bez nutnosti nadhodit čtyři špatné nadhozy. Při úmyslné metě zdarma je míč mrtvý.
7. Žádný běžec nemůže být odvolán z mety proto, aby šel na pálku ve správném pořadí.
8. Pálkař B1 odpálí skákavý dobrý odpal podél čáry do pravého pole. Poté, co B1 proběhne první metu, se míč odrazí od rukavice polaře F9 mimo hřiště. Rozhodčí přizná pálkaři B1:
9. Rozhodčí zjistí během nadhozů na rozcvičení na jednom z prstů nadhazovací ruky nadhazovače bílou náplast, která kryje puchýř. Rozhodčí:
10. Pálkař odpálí jednometový odpal, na který běžec R1 z druhé mety skóruje, nešlápne však na třetí metu. Co je správná hra na výzvu při mrtvém míči: