1. Pálkař B1 odpálí míč směrem na nadhazovače. Míč dopadne před nadhazovačem na zem a
vlivem zpětné rotace zasáhne v poli (fair territory) odhozenou masku polaře F2, od které se
následně odrazí do zámezí (foul territory), kde jej sebere polař F2. Rozhodčí vyhlásí dobrý
odpal.
2. Před začátkem utkání přijdou vedoucí týmů hostů a domácích za hlavním rozhodčím a oznámí
mu, že se dohodli o odložení utkání o 30 min kvůli nezpůsobilosti hřiště. Hlavní rozhodčí uzná
hřiště způsobilým hry a nařídí zahájit utkání v původně stanovený čas.
3. Po předzápasové schůzce (pre-game meeting) vedoucí týmu hostů úmyslně smaže čáry
pálkařského území. Rozhodčí vyhlásí strike pro pálkaře hostů, který jde odpalovat jako první
v line- up.
4. Běžec může opustit metu, kterou drží, v okamžiku zahájení nadhozu nadhazovačem.
5. Žádný běžec nemůže být odvolán z mety proto, aby šel na pálku ve správném pořadí.
6. Jestliže se během zápasu zjistí, že metová vzdálenost neodpovídá pravidlům, chyba se musí odstranit ihned a po upravení vzdálenosti může hra pokračovat.
7. Jestliže FLEX nahradí DP na jeho místě v pořadí pálkařů, nejedná se v jeho případě o střídání, ale změna musí být nahlášena rozhodčímu.
8. Pálkař B1 odpálí skákavý dobrý odpal podél čáry do pravého pole. Poté, co B1 proběhne první metu, se míč odrazí od rukavice polaře F9 mimo hřiště. Rozhodčí přizná pálkaři B1:
9. Běžec R1 je na první metě, žádný aut. Pálkař odpálí po zemi na prvního metaře, který chytí míč, zašlápne první metu a potom se dotkne běžce R1, který stále stojí na první metě. Rozhodčí oznámí:
10. Rozhodčí nevyhlásí pálkaře aut, pokud: