1. Rozhodčí vyhlásí nesprávný nadhoz (illegal pitch), jestliže chytač F2 nebyl ve svém území
v době kdy nadhazovač rozpojil ruce a zahájil nadhoz.
2. Běžec R3 na třetí metě. Pálkař B1 odpálí vysoký míč do zámezí. Polař F5 se snaží míč chytit ze
vzduchu a přitom se střetne s vedoucím týmu v útoku, který stojí ve svém území u třetí mety.
V důsledku střetu polař F5 míč nechytí. Rozhodčí vyhlásí pálkaře B1 aut.
3. Území pálkaře (pálkařský box) je po obou stranách domácí mety a má rozměry 0,91 m krát 2,13 m (3 x 7 ft.).
4. V průběhu hry si hráč udělá na noze velký puchýř. Zuje si proto boty a pokračuje ve hře bos. Rozhodčí ho nepřipustí do hry.
5. Běžec může opustit metu, kterou drží, v okamžiku zahájení nadhozu nadhazovačem.
6. Výsledek skrečovaného utkání je poměr 7:0 ve prospěch družstva, které porušilo ustanovení pravidel hry.
7. Pálkař má stav nadhozů 2 špatné a 2 dobré. Následující správný nadhoz pálkař narazí (bunt)
tak, že se naražený míč odrazí od pálky a zasáhne pálkaře stojícího ve svém území. Rozhodčí
vyhlásí mrtvý míč a pálkař jde znovu pálit, protože byl zasažen míčem ve svém území.
8. Běžec R1 a běžící pálkař jsou oba mezi první a druhou metou, když pravý polař přihraje míč mimo hřiště. Běžící pálkař získá:
9. Pálkař odpálí jednometový odpal, na který běžec R1 z druhé mety skóruje, nešlápne však na třetí metu. Co je správná hra na výzvu při mrtvém míči:
10. Hlavní a metový rozhodčí nemají stejné právo rozhodovat o tom, zda :