1. Běžec R3 na třetí metě. Pálkař B1 odpálí vysoký míč do zámezí. Polař F5 se snaží míč chytit ze
vzduchu a přitom se střetne s vedoucím týmu v útoku, který stojí ve svém území u třetí mety.
V důsledku střetu polař F5 míč nechytí. Rozhodčí vyhlásí pálkaře B1 aut.
2. Kdykoli je běžci překáženo, musí se dotknout všech met ve správném pořadí.
3. Správně odpálený míč pálkařem B1 se odrazí od polaře F9 za oplocení zámezí. Rozhodčí
přizná pálkaři B1 oběh.
4. Prázdné mety, pálkař B1 má stav nadhozů 2 špatné a 2 dobré. Následující nadhoz nadhazovač
F1 nadhodí tak, že se míč odrazí od země před domácí metou a pálkař B1 tečuje pálkou míč
přímo do rukavice polaře F2. Rozhodčí signalizuje tečovaný odpal (foul tip) a vyhlásí pálkaře
aut.
5. Dobrý odpal je správné odpálení míče, po němž se míč dotkne jakékoli části první mety.
6. Hráčky téhož družstva mohou mít oblečeny jak dlouhé, tak krátké kalhoty, pokud jsou stejné barvy.
7. Domácí tým prohrává 3:4 o jeden bod po pěti odehraných směnách. V průběhu dohrávky
šesté směny tým domácích dvakrát skóruje. Nyní za stavu 5:4 pro tým domácích rozhodčí
ukončí utkání pro trvalý déšť, s tím že platí stav utkání po páté směně 3:4.
8. Běžec R1 je na první metě, žádný aut. Pálkař odpálí po zemi na prvního metaře, který chytí míč, zašlápne první metu a potom se dotkne běžce R1, který stále stojí na první metě. Rozhodčí oznámí:
9. Běžec R1 a běžící pálkař jsou oba mezi první a druhou metou, když pravý polař přihraje míč mimo hřiště. Běžící pálkař získá:
10. Pálkař odpálí jednometový odpal, na který běžec R1 z druhé mety skóruje, nešlápne však na třetí metu. Co je správná hra na výzvu při mrtvém míči: